sobota, 28 czerwca 2014

Powrót do przeszłości :)

Na wstępie muszę się wytłumaczyć :) Pewnie nie jeden z Was już widział wcześniej te zdjęcia. To prawda, umieszczone były one na mojej stronie na Facebooku. W związku z tym, iż ta strona już od dawna nie jest przeze mnie aktualizowana postanowiłem zdjęcia z tej sesji umieścić tutaj (tak dla porządku i przypomnienia).


Zdjęcia zostały wykonane w 2012 roku w opuszczonym budynku Szpitala Psychiatrycznego w Katowicach na ul. Korczaka. Obecnie budynek jest w remoncie, więc tym bardziej cieszę się, że udało mi się wykonać te zdjęcia. Niestety w tamtym dniu nie zdążyłem odwiedzić i sfotografować wszystkich pięter tego budynku, później nie miałem czasu tam wrócić. Zwlekałem tak długo, aż w końcu rozpoczął się remont. To była najlepsza sesja zdjęciowa jaką do tej pory przeżyłem. Sam, przez kilka godzin w takim budynku. Strachu najadłem się więcej niż podczas oglądania najlepszego horroru. Skrzypiące drzwi, które otwierały się wraz z podmuchami wiatru, wypadające szyby z okien, hałasy dobiegające z zewnątrz, koty i szczury latające po budynku. Wrażenia niezapomniane. Mam zamiar w przyszłości odwiedzić jeszcze kilka takich miejsc, a zdjęcia na pewno umieszczę na blogu.



Zapraszam do oglądania :)
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz